پایه آیفون های سنگی و استیل یکی از بهترین گزینه های نصب پنل آیفون تصویری هستند . اگر بخواهید بهترین استفاده را از آیفون ساختمان تان بکنید بهتر است خرید و نصب آن را به یک متخصص مجرب در این حوزه بدهید . خرید آیفون تصویری و نصب آن نکات ریز و کاربردی دارد که ما به برخی از آنها اشاره می کنیم .
اما نکاتی در مورد نصب گوشی و پنل آیفون روی دیوار ساختمان :

سنگ آیفون تصویری

بهترین سنگ برای نصب پنل آیفون تصویری سنگ سیمانی یا بتنی روی دیوار بیرون ساختمان است . این سنگها به دلیل مقاومت بالا در برابر آب و هوا و فشار ، بهترین گزینه برای پنل های سنگین هستند . مزیت دیگر این سنگ ها آن است که روی دیوار خیلی محکم و مقاوم می شوند و از جدا شدن پنل جلوگیری می کنند .

مکان و ارتفاع نصب استاندارد آیفون تصویری کجاست ؟

پنل یا گوشی در داخل ساختمان بهتر است در ارتفاعی بین 140 تا 150 سانتی متر از کف زمین نصب شود . همچنین به علت وزن و تکان های هنگام پاسخ به زنگ بهتر است روی دیواری محکم ، که پشت روکش آن خالی نباشد نصب شود . برای نصب پنل بیرونی ارتفاع استاندارد نصب آیفون تصویری 150 سانتی متر از کف زمین است . کاسه این پنل ها معمولا داخل دیوار قرار می گیرند و پنل روی کاسه نصب می شود . پس با محکم کردن جای کاسه پنل می توان از استحکام نصب پنل مطمئن شد . با توجه به اینکه دوربین آیفون های تصویری مقداری قابل تنظیم است بعد از نصب می توان با تنظیم دوربین بهترین کادر را انتخاب کرد .

ضمنا بهتر است که جهت عمر و دوام بیشتر پنل بیرونی ، از بارانگیر و چسب درز گیر جهت آب بندی استفاده شود . این پنل ها بسیار به آب و رطوبت حساس هستند . پایه آیفون های مدرن استیل و سنگی تولیدی ما در جهت ارائه بهترین صدا و تصویر توسط آیفون تمام این استاندارد ها را داراست .

باران گیر آیفون

یکی از عواملی که باعث خرابی آیفون یا اختلال در کار آن می شود خیس شدن پنل بیرونی است ( ویز ویز کردن گوشی آیفون یا زنگ خوردنش موقع بارندگی شاید براتون آشنا باشه ) . بهتر است جهت محافظت از خرابی پنل آیفون تصویری برای آن یک محافظ یا بارانگیر آیفون بخرید .البته این بارانگیر می تواند به ضد سرقت شدن پنل هم کمک کند .

خواص بارانگیر آیفون از دید ایران تابا : محافظت از آیفون تصویری در برابر عوامل محیطی ، جلوگیری از آسیب دیدن آیفون تصویری در اثر ضربه ، تغییر ظاهر آیفون تصویری 

0 0 votes
امتیاز به این محصول
اشتراک در
مرا آگاه کن
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments